loading...
لوکی
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 628 یکشنبه 1394/01/23 نظرات (1)

 

10. Charlize Theron

این زن ها زیباترین چشم های دنیا را دارند +تصاویر

شارلیز ترون، بازیگر و تهیه کننده آفریقای جنوبی-آمریکایی است. او قبلا هم در زمینه مد فعالیت می کرد. شارلیز در هفتم آگوشت 1975 میلادی متولد شده است. در سال ۲۰۰۸ بود که از طرف دبیرکل سازمان ملل، به عنوان سفیر صلح این سازمان انتخاب شد.

9. Milla Jovovich

این زن ها زیباترین چشم های دنیا را دارند +تصاویر

میلا یوویچ بازیگر، مدل، خواننده و طراح مد اوکراینی-آمریکایی است. او در ۱۷ دسامبر ۱۹۷۵ در کیف اوکراین متولد شده است.

8. Celina Jaitley

این زن ها زیباترین چشم های دنیا را دارند +تصاویر

ADMIN بازدید : 666 چهارشنبه 1394/01/19 نظرات (0)

"کریستیانو رونالدو"(Cristiano Ronaldo) اتومبیل هم تیمی خود در تیم ملی پرتغال یعنی "ریکاردو کوارشما"(Ricardo Quaresma) را به شکلی عجیب درآورده است. او با ورق بزرگی از آلومینیوم اتومبیل هم تیمی خود را کادو پیچ کرد و روی آن نیز آرم تجاری CR7 را درج کرده است. شوخی شگفت انگیز "کریستیانو رونالدو" باعث شده تا عکس اتومبیل فویل شده هم تیمی اش یکی از پربازدیدترین عکس ها در فضای مجازی باشد.

شوخی عجیب کریستیانو رونالدو با هم تیمی اش +تصاویر

شوخی عجیب کریستیانو رونالدو با هم تیمی اش +تصاویر

ADMIN بازدید : 577 چهارشنبه 1394/01/19 نظرات (1)

محسن تنابنده - بازیگر و نویسنده «پایتخت» - درباره ی عدم حضور مهران احمدی در سری چهارم از این سریال توضیحاتی را ارائه داد و گفت: این اتفاق هیچ دلیل خاصی نداشته و مشکلی بین گروه وجود ندارد. بازیگر نقش نقی در سریال «پایتخت» در ادامه مطلب بالا افزود: مهران احمدی قطعا در «پایتخت 4» نخواهد بود چرا که ساخت این سریال با کار دیگر آقای احمدی مصادف شد و به دلیل اینکه «پایتخت 4» ماه رمضانی شد، شرایطمان دشوارتر شد و وقت زیادی نداریم؛ بنابراین نمی توانستیم حضور آقای احمدی را هماهنگ کنیم.

وی سپس اظهار کرد: مهران احمدی اکنون مشغول بازی در فیلم خانم نرگس آبیار است و نمی توانست در «پایتخت 4» هم حضور داشته باشد، بر این اساس نبود وی در سری چهارم «پایتخت» طی یک توافق جمعی صورت گرفت و به این نتیجه رسیدیم که وی نمی تواند هر دو کار را همزمان باهم داشته باشد.

این نویسنده در پاسخ به اینکه با حذف شخصیت «بهبود» در سری چهارم «پایتخت» تکلیف قولی که به بیژن (پسری که به سوال های معلمش جواب های نادرستی داده بود و این معلم پس از چند سال فیلم او را در فضای مجازی پخش کرد) برای ایفای نقش پسر بهبود داده چه می شود ؟ گفت: باید ببینیم چه پیش می آید.

تنابنده در پایان اعلام کرد: اکنون مشغول نگارش «پایتخت 4» هستیم تا بتوانیم کار را به پخش برسانیم. با توجه به پخش «پایتخت» در ماه رمضان امسال، کارمان خیلی سخت شده است و تایم زیادی برای تولید نداریم.

ADMIN بازدید : 893 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

تصاویر جذاب و زیبای بازیگران و چهره های معروف سینما و تلویزیون در مراسم روز طبیعت ( سیزده بدر ) را می بینید

* نفیسه روشن : دوستان مهربون و پر عشق من ١٣ تون به در غم هاتون به در ايشالله امسال به همه ارزوهاتون برسيد

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* زیبا بروفه : سيزده بدر با باد شديييييييد

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* سحر دولتشاهی ، محمدرضا غفاری و ستاره پسیانی ١٣ به در سر كار

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی ، ویدا جوان و همسرش : اين هم از سبزه و سيزده ما. سال قشنگيو همراه با سلامتى براتون آرزومنديم

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* احسان خواجه امیری : امید وارم تعطیلات و خوب استراحت کرده باشین و بهتون کلی خوش گذشته باشه ایشالا در کنار اونایی که دوسشون دارین سیزده خوبی داشته باشین و خبرای خوب بشنوین امروز اینم عکس منو طبیعت البته از پنجره اتاقم گرفتم

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* نیلوفر امینی فر : اين همه نقش عجب بر در ديوار وجود هر كه فكرت نكند نقش بود بر ديوار هركه امروز نبيند اثر قدرت او غالب آن است كه فرداش نبيند ديدار عید تمام شد ، دوستای با معرفت #خانوم_مجری بیاین تمرین کنیم خوبتر بودنرو وخیرخواهی برای همه وباور داشته باشید خدای مهربون هوای دلمونو خواهد داشت..... براتون در سال جدید سلامتی ، خوشی ، ارامش ، برکت فراوون آرزو می کنم از شما هم می خوام اگر دوست داشتید آرزوها ودعاهاتونو کامنت کنید تا دسته جمعی برای آرزوهامون دعا کنیم که رسول(ص)وعده دادن دعا برای هم استجابت می شود پس بسم الله

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* شهرام قائدی : چه سيزده بدري داريم مااااا،،سيزده تون بدر رفقااااا

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

* بهاره رهنما : سيزده به در با سه تا از زنان عزيز شكسپير

بازیگران معروف در مراسم سیزده بدر +تصاویر جذاب

ADMIN بازدید : 730 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

امیر تتلو خواننده پاپ با اتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرامش درباره تفاهم هسته ای لوزان خطاب به محمدجواد ظریف نوشت:

امیر تتلو نوشت: «حاج آقا "ظريف" دمت گرم پرچمت بالاست. مرسى كه دارى تلاش مي كنى براى توافق و صلح. مرسى كه دارى به جارى شدن عشق كمك ميكنى. منو همه ى تتليتيا هم پشتتيم. همون جور كه گفتم سرباز حاج قاسم هستيم، سرباز شما هم هستيم و سرباز هر كى كه كوچكترين قدمو واسه خونمون ورداره هستيم. به روح بابام اينجا جلو يه ميليون ميگم من سرباز و كوچيك همتونم البته اگه عددى به حساب بيايم و تا آخرين قطره خون پشت كشورمونيم. ايشالا خدا پشتو پناهت باشه. دست آقامون على به همراهت و هميشه سلامت و خوش خبر باشى سلطان.»

پیام امیر تتلو خطاب به محمدجواد ظریف +تصاویر

پیام امیر تتلو خطاب به محمدجواد ظریف +تصاویر

ADMIN بازدید : 739 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

آنجلینا جولی چند روز پس از انتشار نامه اش که در آن به عمل جراحی برداشتن تخمدان ها و لوله رحمی اش اشاره کرده بود، در مراسم کیدرز چویس اواردز که بهترین های سینما و تلویزیون را به انتخاب کودکان معرفی می کند، به همراه دو دخترش زاهارا و شیلو شرکت کرد و با لبخندهای شیرینش به همراه دخترانش، ستاره مجلس بود. آنجلینا جولی که در این مراسم برای بازی در نقش ملکه برفی فیلم ملیفیسنت، جایزه بهترین بدمن سینمایی را برد، به هنگام دریافت جایزه اش به بچه ها حرفی زد که به شدت مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

آنجلینا در این مراسم خطاب به بچه ها گفت: وقتی بچه بودم، مقل فیلم ملیفیسنت، بهم می گفتند که با دیگران فرق دارم. من هم احساس می کردم به هیچ جایی تعلق ندارم و در هیچ گروهی جا نمی گیرم. پر از آتش بودم و نمی توانستم یک جا بند شوم. اما یک روز چیزی را فهمیدم که امیدوارم شما خوب درکش کنید: تفاوت خیلی هم خوب است.

و حالا به عنوان شرور منتخب شما بهتان می گویم، حتی بعضی وقت ها مشکل درست کنید هم برایتان خوب است.

سخنان آنجلینا جولی با تشویق پرحرارت کودکان حاضر در مراسم رو به رو شد و دخترانش هم به شدت شادی می کردند.

و حالا تصاویری زیبا از حضور آنجلینا جولی و دو دخترش زاهارا و شیلو را برایتان منتشر می کنیم.

اولین حضور آنجلینا جولی بعد از عمل جراحی اش +تصاویری دیدنی

ADMIN بازدید : 706 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

مهدی فخیم زاده کارگردان مجموعه در حال پخش «فوق سری» با انتشار یادداشتی در فضای مجازی،نسبت به ممیزی سلیقه ای و بی منطق سریالش از سوی تلویزیون به شدت اعتراض کرد. وی ضمن تایید آن اعلام کرد بزودی و پس از پایان پخش سریالش، در گفت وگویی با تنها روزنامه سینمایی ایران به ابعاد این اقدام عجیب تلویزیون خواهد پرداخت.سریال پلیسی «فوق سری» از ابتدای نوروز روی آنتن شبکه یک سیما رفته است و جمعه هفته جاری 14 فروردین،قسمت آخر آن پخش خواهد شد.

در یادداشت فخیم زاده که در صفحه شخصی او در فیس بوک منتشر شده ،آمده است:«دوستان عزیز،سریالی که این روزها به نام فوق سری از شبکه یک سیما پخش می شود،سریال من نیست،بلکه لاشه ای لت و پار شده از سریالی است که من ساختم.این سریال توسط نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پخش شبکه یک سیما به صورتی باورنکردنی،سلاخی و تکه پاره شده و هیچ قسمتی از تعرض و دستکاری و جا به جایی و تعویض مکالمات مصون نمانده است و البته این امر در شرایطی صورت پذیرفته که در تمام مراحل تولید،مدیران شبکه یک و مسئولین ناجی هنر که زیر مجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است،در جریان چگونگی و اجزای فیلمنامه و تک تک صحنه ها قرار داشتند و کلیه قسمتها با حضور و تایید کارشناس نیروی انتظامی (سرهنگ عبدالله قاسمی) تصویربرداری شده است.چگونگی این فعل و انفعالات را بزودی طی یادداشتی از طریق رسانه ها به اطلاع علاقه مندان خواهم رساند».

یادآور می شود سریال طنز و پلیسی فوق سری (با نام قبلی قورباغه و قناری) به منظور اگاهی سازی درباره نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده ها درخصوص چگونگی نفوذ تولید کنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید شده است.در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می شوند. سرهنگ نادری که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند و ... .

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

مهدی فخیم زاده در اینستاگرام

ADMIN بازدید : 656 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

 

سحر دولتشاهی بازیگر زن توانای سینمای ایران کار بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و پله پله بالا آمد.

برای او سال ۹۳ نقطه عطفی در کارنامه اش بود؛ او از یک طرف بعد از مدتها ایفای نقش مکمل در فیلمهای مختلف در سومین فیلم حسین فرحبخش یعنی “مستانه” نقش یک را ایفا کرد و از آن طرف با دو فیلم نسبتا خوب “شکاف” و “عصر یخبندان” به جشنواره سی و سوم آمد.

در این بین “عصر یخبندان” علاوه بر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتن، تایید هیات داوران را نیز به دنبال داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل زن جشنواره را بخاطر ایفای نقش در “عصر یخبندان” به دولتشاهی دادند.

سالی شلوغ با تنهایی لذت بخش

دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو با محمدصادق شایسته درباره این تنهایی بیان می دارد: سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

یک رهایی جالب

وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد.

سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

دوست دارم خیابانها پر از مردم سرحال باشد.

این بازیگر با تعمیم دادن این مهرورزی به کل جامعه می افزاید: دوست دارم حال مردم کشورم خوب باشد. آرزوهای خوبی برایشان دارم. خصوصا در دورانی که احساس میکنم کمی بیش از حد طبیعی دلمردگی و ناراحتی در آنها وجود دارد، خیلی دوست دارم خیابانهای کشورم پر از مردم سالم و سرحال باشد.

ADMIN بازدید : 669 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

سحر قریشی را جزو خوش شانس ترین بازیگران زن باید دانست چرا که با همان نقش اولش توانست یک شبه ره صد ساله را طی کند و به یک بازیگر چهره بدل شود هر چند که حاشیه ها روند موفقیت او را گاهی کند و حتی متوقف کردند اما او سعی داشته این حاشیه ها را از خودش دور کند و بر این باور است که هواداران واقعی اش، مرز بین «حاشیه و واقعیت» را به خوبی درک می کنند. با سحر در مورد زیبایی و تاثیرگذاری آن روی روحیه اش گپی زدیم، سوالی است که خیلی ها دوست داشتند از زبان سحرخانم بشنوند.

سحر قریشی برای رسیدن به آرامش کجا می رود؟ +تصاویر

شیفته آراستگی هستم

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

دلبستگی من به محیط آرایشگاه

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

سحر قریشی برای رسیدن به آرامش کجا می رود؟ +تصاویر

ذات زن و زیبایی

آدم ها، وقت هایی که دل تنگ هستند به یک سمتی پناه می برند و از آنجایی که ذات زن با زیبایی گره خورده است به همین خاطر وقت هایی که به لحاظ روحی دچار خلاء شده است دوست دارد که زیبایی اش را افزون کند. نحوه آفرینش آنها به گونه ای است که به زیبایی گرایش بیشتری دارند و پرداخت به این مقوله روح آنها را آرام می کند و انرژی زیادی را به آنها می دهد، به همین خاطر افرادی که در زمینه هنر و تجارت در تمام دنیا فعالیت می کنند، سعی دارند سلیقه زنانه را در طراحی و تولید محصول شان لحاظ کنند چون می دانند وقتی نظر آنها را تامین کنند و توجه آنها به سمت شان جلب شود، احتمال موفقیت شان بالا می رود.

فکر نمی کنم این موضوع ساده، احتیاجی به پنهان کاری داشته باشد چون شما هر چقدر که با مردم صادق تر باشید، آنها بیشتر حرف هایتان را باور می کنندو متوجه می شوند شما چیزی برای پنهان کردن برای آنها ندارید و ازت اینکه حس واقعی تان را بدون پنهان کاری با آنها در میان می گذارید، خوشحال می شوند.

مردم از صداقت خوشحال می شوند

مردم بیش از هر چیزی از صداقت خوشحال می شوند، از اینکه می بینند جنس زندگی هنرمندشان شبیه به خودشان است با او بیشتر همذات پنداری پیدا می کنند و وقتی شما با این موضوع خوشحال می شوید چه لزومی دارد به دروغ چیزی دیگری را بگویید تا مبادا دیگران شما را به ساده انگاری متهم کنند. حتی اگر چنین اتهامی وجود داشته باشد، باز هم نباید به خاطر ترس، صداقت را پنهان کرد.

سحر قریشی برای رسیدن به آرامش کجا می رود؟ +تصاویر

از بچگی شیفته بازیگری بودم

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد. از همان دوران، وقتی که کارتون نگاه می کردم، شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم، در همان زمان کودکیم، همه می گفتند که سحر تو روزی هنرپیشه می شوی. وقتی به دوران دبیرستان رسیدم وارد حیطه تئاتر شدم و بعد از آن هم که پایم به کارهای تصویری باز شد.

باور نمی کنند عمل زیبایی انجام نداده ام

«بعضی ها به من می گویند در مورد جراحی زیبایی صادقانه رفتار نکردم و اعتراف نمی کنم که دست به عمل جراحی زده ام.» برای من طرز فکر این عده جالب است اما بعید نیست؛ چون در شرایطی که بسیاری از خانم ها دست به جراحی زیبایی می زنند، این طرز فکر وجود دارد که هر کسی که بینی کوچک یا گونه های برجسته ای دارد حتما به جراحی متوسل شده است.

پیش تر هم به این موضوع اشاره کردم که من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم. تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم. برای گواه این موضوع حتی عکس های مربوط به دوران کودکی ام را هم منتشر کردم اما خب، برخی ها همچنان اصرار دارندکه بگویند من عمل زیبایی انجام دادم.

از این موضوع ناراحت نمی شوم اما دلم می گیرد از اینکه ما پیرامون موضوعی، بدون اینکه تحقیقات کافی انجام دهیم، قضاوت می کنیم و دوست داریم همه چیز را با زاویه دید خودمان مورد بررسی قرار دهیم و برداشت هایمان هم در این مورد بسیار سطحی است ... اما با این حال فکر می کنم آنهایی که مخاطبان جدی هستند و حاشیه برایشان چندان اهمیتی ندارد، حقیقت را بهتر از هر کس دیگری درک کردند.

از عکس خانوادگی می ترسم

متاسفانه برخی از بازیگران زن ایران با مشکلات بسیاری مواجه هستند که عمده ترین آن به عکس های شخصی شان بازمی گردد چرا که متاسفانه برخی از عکس هایی که ما با اعضای خانواده یا اقوام مان که در سال های قبل گرفتیم، بنا بر بی احتیاطی فردی ممکن است سر از فضای مجازی دربیاورد و آن وقت ما در این میان باید پاسخگو باشیم، به همین خاطر در طول مدت اخیر من حتی از گرفتن عکس با اعضای خانواده ام هم پرهیز می کنم.

در دوران کودکیم واقعا شیطون و پر جنب و جوش بودم، حتی یک لحظه هم در خانه بند نمی شدم، رفتارم بیشتر شبیه پسرها بود؛ به همین خاطر مدام با ورزش هایی نظیر فوتبال و اسکیت سرم را گرم می کردم. همه دوستان و آشنایان به پدر و مادرم می گفتند سحر اشتباهی دختر شده است! (می خندد)

به من می گفتند خجالت نمی کشی!

مردم با نقش هایی که بازی می کنیم حسابی درگیر می شوند و آن را باور می کنند. حس باورپذیری آنها واقعا جالب و خوشایند است. هیچ وقت یادم نمی رود، سال ها قبل وقتی که در سریال دلنوازان بازی می کردم مردم وقتی من را در کوچه و خیابان می دیدند مرا مورد نصیحت قرار می دادند یا به من می گفتند: «خجالت نمی کشی به همسرت نمی رسی!» این حرف ها از سویی خوشایند بود اما از سویی برایم سوال برانگیز بود که چطور مردم تا این حد درگیر نقش یلدا شدند؟

سحر قریشی برای رسیدن به آرامش کجا می رود؟ +تصاویر

تعداد صفحات : 122

درباره ما
لوکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • ابزار وبلاگ و سایت
  • خرید پستی آسان
  • پاتوق برتر
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک
  • اس ام اس
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • گالری مد و سرگرمی و اموزشی نسیم فان
  • خرید ساعت
  • هفته نامه خبری
  • پست های فیسبوکی
  • اف گرافیک_طراحی بنر
  • بهترین سایت
  • از اون سایت های 18
  • سایت بازی GTA V
  • دانلودکلیپ♥
  • دانلودکلیپ♥♥
  • لزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • پاتوق برتر
  • سایت تفریحی علمی پروفسور
  • دانلود کده
  • کدنویسی-گرافیک-برنامه نویسی
  • بهترین وبلاگ دانلود موزیک
  • (دانلود , اموزش , اخبار و ...) ژاوین
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1905
  • کل نظرات : 380
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 4536
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 482
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 1,765
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10,645
  • بازدید ماه : 10,645
  • بازدید سال : 428,945
  • بازدید کلی : 5,291,700
  • 1111